Порядок оплати, відвантаження, заміни та повернення товару, гарантії, умови зберігання та експлуатації товару

Оплата продукції
Відвантаження продукції, робота з регіонами
Заміна та повернення продукції
Гарантія Контроль якості продукції
Правила зберігання, приймання, експлуатації тросів


Шановні партнери, в зв'язку з різкою зміною правил упаковки та транспортування 
ТОВ "НОВА ПОШТА" в квітні 2021р. виникло чимало неприємних ситуацій, зокрема: збільшення вартості доставки, нібито здійснена допаковка в коробки, переадресація без узгодження з одержувачем і відправником. Детальніше про правила пакування та можливі рішення за посиланнямНа жаль в разі негабаритних вантажів до 30кг висилаються з нашого офісу в м.Київ упаковка в коробку не завжди є можливою. Вплинути на дії компанії перевізника ми на жаль не можемо. В даний момент ми починаємо активну роботу з іншими перевізниками, зокрема Delivery, САТ, під запит можливі і інші за Вашим бажанням.

  - Оплата продукції
Відвантаження товару можливе лише за умов 100% передоплати.
Часткова передоплата або відстрочка платежу можлива лише під час роботи за
довгостроковими договорами та прописується окремо у кожному конкретному випадку.
У разі виготовлення нестандартних замовлень або продукції, якої немає в напрацьованому
вигляді, підприємство приступає до виконання заявки тільки на умовах передоплати не менше 50%, відвантаження здійснюється після повної оплати заявленої продукції.
   
- Відвантаження та відправлення продукції
Наше підприємство працює на умовах відвантаження – самовивіз.
Вантажі до 200 кг відвантажуються на нашому складі до м.Київ за адресою

вул.Волгоградська 9 а Вантажі понад 200 кг можуть відвантажуватись безпосередньо на складі виробничої ділянки у с.Блиставиця Київської області за погодженням з клієнтом.


                               Робота з регіонами

Можливі відправки вантажів за рахунок отримувача автоперевізником Нова пошта або іншими службами на умовах завантаження на нашому складі. Умови відправлення вантажів понад 500 кг узгоджуються з клієнтом окремо з урахуванням  габаритів та маси вантажу.

- Порядок заміни та повернення продукції

   Наше підприємство ретельно стежить за якістю продукції, що виробляється.

Отже, якщо виріб не відповідає заявленим характеристикам або має неприпустимі для цього виду виробів дефекти, може бути розглянуто питання про заміну виробу або повне повернення коштів.

   Якщо ж замовник хоче зробити заміну чи повернення продукції у зв'язку з невідповідністю продукції власним потребам, що виникли у зв'язку з непорозумінням при формуванні замовлення, власною помилкою чи з інших причин, питання про можливість повернення чи заміни розглядається окремо у кожному конкретному випадку.

  Якщо заміна провадиться з вини замовника, транспортні витрати він бере на себе.

    Заміна або повернення продукції з повним відшкодуванням передоплати може бути здійснена за умови письмового звернення замовника на ім'я директора із зазначенням причин заміни чи повернення, суми замовлення та номера рахунку або видаткової накладної, згідно з якою було відвантажено товар.

Продукція, яка не підлягає заміні чи поверненню:
- Продукція, що побувала в експлуатації. Якщо ж виникли претензії до виробу у процесі
експлуатації, питання розглядається
нашими фахівцями у кожному конкретному випадку.
- продукція, вироблена в заявленому замовником об'ємі відповідно до затвердженого
ним зразка та відповідна йому.
- Якщо при відпустці лінійної продукції на вимогу замовника було зроблено нарізку на
короткі нестандартні шматки - повернення передоплати в повному обсязі неможливе.
- Гарантії на продукцію з капрону
Гарантія властивостей виробів із капрону - 1 рік за умов складського зберігання.
На вироби гарантії, що побували в експлуатації, не поширюється.

- Контроль якості та нормативно-технічна документація
Наше підприємство випускає продукцію як згідно з технічним завданням клієнта, так і у відповідність до цілої низки нормативно-технічних документів і стандартів якості (гост, ту, ост і т д). Основною вимогою кожного стандарту є обов'язковий контроль якості кожної партії товару, що випускається. Також контроль якості необхідно проводити при зміні партії вихідної сировини, а особливо при заміні виробника сировини. Завдяки наявному у нашого підприємства необхідному тестовому обладнанню (круткоміри,товщиноміри, високоточні електронні ваги та інше)
та власним розривним стендом для

перевірки міцності виробів, ми можемо своєчасно здійснювати контроль та надавати клієнтам достовірну та актуальну інформацію.

- Правила зберігання та експлуатації тросів (див. довідник з морської практики)
Правила зберігання та експлуатації капронових тросів
Розпускають бухту капронового троса із зовнішнього кінця. З в'юшки трос змотують із постійним натягом. При експлуатації кручених тросів слід попереджати утворення калок, тому що вони призводять до зламу пасм та руйнування троса. Щоб попередити
утворення калок, трос укладають у бухту за годинниковою стрілкою. Краще укладати
трос вісімкою або у велику плоску бухту. Кріпити капроновий трос за кнехти, брати
його безпосередньо сполучними скобами, накладати стопори і пропускати через клюзи
та кипові планки, труїти через металеві частини під навантаженням не можна, тому що
від цього трос сильно витягується і в місцях зіткнення перетирається. Трос кріплять
штатними огонами з коушами, беруть його на кнехти, обгорнуті прядивим несмоленим
тросом або матом, а в місцях проходження через клюзи, кипові планки, металеві кути
та виступи обгортають його парусиною або брезентом.
Поверхні кнехтів, бітенгів,

барабанів шпилів при використанні на них капронового троса повинні бути гладкими,
щоб не різати зовнішні волокна троса та зменшувати його ковзання. Ходові та корінні
кінці троса слід періодично змінювати, щоб знос троса був рівномірним. Під навантаженням
капроновий трос стає тоншим, а при знятті навантаження - повертається до нормальної
товщини. Трос здатний розтягуватись до 50%, але таке розтягування обов'язково
призводить до його розриву. Через невелике тертя волокон трос погано тримає вузли.
Для збільшення тертя волокон і зменшення подовження трос просочують спеціальним
просоченням. При великих навантаженнях на капронових тросах від зіткнення з
кнехтами, бітенгами тощо можуть з'явитися гладкі поверхні в результаті плавлення
капронових волокон. Це, однак, не впливає на міцність троса. При закріпленні троса
на кнехті у разі різкої зміни натягу (буксирування, стоянка на швартовах при хвилях)
його спочатку заводять навколо першої тумби кнехта, а потім кріплять вісімками, як
завжди. Коли кілька тросів зазнають паралельного навантаження, не слід капроновий
трос парувати з тросами меншого розтягування (рослинними і тим більше сталевими).
Якщо на капроновий трос потрапили масло чи жир, його слід промити водою з милом
волосяними щітками. Зледенілий трос повинен розмерзтися при помірній температурі,
а потім його необхідно висушити і намотати на завірюху або укласти в бухту. Намотують
трос на в'юшку (беруть на кнехти, барабани шпилів або лебідок, укладають у бухти)
у напрямку крутки троса; трос правої крутки - за годинниковою стрілкою, лівою - проти
годинникової стрілки. Діаметр барабанів та шківів для капронового троса повинен бути
не менше восьми діаметрів троса; діаметр стосу шківа - на 25% більше діаметра троса.
На капроновий трос руйнівно діють постійні високі температури, що викликають
розм'якшення та розплавлення волокон, і сонячні промені (трос з нетермостабілізованого
капрону, що знаходиться під впливом сонячних променів протягом 3-5 днів, втрачає 10-15%
первісної фортеці, при більш тривалому впливі міцність троса зменшується на 25-35%).
Значно сприяє руйнуванню троса попадання піску та інших твердих частинок між пасмами
та всередину троса, тому трос протягувати по ґрунту не слід. Шкідливий вплив на трос
надають мінеральні олії (мазут, соляр та ін.) та сильні хімічні речовини. Троси повинні
утримуватись при помірній температурі. Тримати їх поблизу парових котлів, трубопроводів,
у місцях із високою температурою та сухим повітрям, а також на сонці неприпустимо.
Зберігати капронові троси рекомендується в затемнених коморах, а намотані на хрустках
обов'язково накривати брезентовими чохлами.

Правила зберігання та експлуатації рослинних тросів
Рослинні троси для робіт на морі скочуються в бухти і стягуються в чотирьох місцях
в'язками. Бухти тросів товщиною від 34 до 50 мм упаковуються в пакувальну тканину
або рогожу та обшиваються. Ліні товщиною 18-25 мм, лотлин, диплотлін скочуються
в бухти довжиною 200 м і стягуються в чотирьох місцях в'язками. Інші лінії збираються
в мотки довжиною по 100 м і перев'язуються у двох місцях. Мотки збираються в пачки
з линями однакових розмірів та назв, пачка містить не більше 20 мотків. Шнури
змотуються в бухтини, що мають по одному цілому кінці. Декілька бухтин упаковуються
в кіпу, перев'язуються і обшиваються пакувальною тканиною.
Підприємством виробником

до кожної упакованої бухти троса, ліня, кіпе фалу прикріплюється бирка з найменуванням
та характеристикою виробу та надається сертифікат. При прийманні на корабель трос
ретельно оглядають та звіряють основні конструктивні дані з биркою на бухті та сертифікатом.
Несмолений трос за кольором повинен відповідати природному кольору пеньки, джуту
і т.п. У пасмах не повинно бути вузлів, сукрутин; кожен виток пасма повинен чітко виділятися.
Смолений трос повинен мати гладку поверхню, однорідний світло-коричневий колір
та свіжосмолистий запах. Трос не повинен мати потертостей, вузлів, випучин та липнути
до рук. Трос, який при розпрямленні тріщить (лежачий трос з волокнами, що перегоріли від
смоли), на корабель приймати не можна. Після зовнішнього огляду роблять 10 вимірів
товщини троса у різних місцях. Середнє арифметичне цих вимірів дає товщину троса по
колу. Товщину троса коло до 50 мм можна вимірювати штангенциркулем. Щоб розпустити
бухту рослинного троса, її ставлять руба на палубу, знімають обв'язку, простягають
внутрішній кінець троса в середину бухти і розпускають її. Отриманий на корабель трос
витягують талями або вантажем. Перед оснащенням лотліні, лаглині та фали вимочують
у прісній воді, розкручують, а потім витягують. Рослинні троси при намоканні сідають
(укорочуються на 8-12%), а при висиханні витягуються. Тому при дощі або тумані, щоб
уникнути розриву, троси, що знаходяться під натягом, послаблюють. Трос, що був у
воді, ретельно просушують, підвісивши його або розтягнувши на всю довжину над
палубою. Намокший і після цього замерзлий трос при натягу значно втрачає міцність
(міцність намоклого сизальського троса зменшується на 10-15%, прядив'яного
несмоленого - на 20-25%) і легко ламається, тому в холодну пору року рекомендується
застосовувати смолені троси. Забруднені мулом троси промивають у прісній воді та
просушують. У місцях косання тросу з металевими поверхнями підкладають мати.
Троси бояться високих температур, диму, кіптяви, сажі, впливу олій і кислот (від цього
трос зітліє); їх не рекомендується простягати поблизу димових труб, тримати відкритими
під палаючими променями сонця. Троси, що знаходяться в експлуатації, навивають на
хмури або укладають в бухти (останні кладуться в сітку, на банкети або підвішуються).
При навивці троса на в'юшку корінний кінець його прихоплюють до барабана в'юшки;
шлаги троса накладають на юшку рівно і щільно, для чого їх оббивають дерев'яним
мушкелем. В'юшку з тросом встановлюють у місці, захищеному від дощу, і закривають
чохлом. Чохол за хорошої погоди знімають, трос провітрюють. Троси укладають у бухти
навкруги, т. е. троси тросової роботи прямого спуску укладають за годинниковою стрілкою,
троси зворотного спуску і кабельної роботи - проти годинникової стрілки. Кріплення
кінців тросів за обухи, рими, а також з'єднання двох тросів рекомендується проводити
за допомогою сталевих коушів. Високоякісний сплесень (метод зрощування різних
шматків каната) зменшує міцність рослинного троса на 10-15%. Троси великої товщини,
що мають більше двох плесен, на відповідальних роботах використовувати не можна. 

Зберігання рослинних тросів/

Невикористовувані троси зберігаються в бухтах сухих вентильованих комор; раз на три місяці троси піднімають на верхню палубу для огляду, просушування та провітрювання. Не можна зберігати рослинні троси в упакованому вигляді, так як це не дозволяє своєчасно помітити початок їх псування і вжити запобіжних заходів. Приблизний термін служби рослинних тросів кабельної роботи – 3 роки, перлиною – 2 роки, інших тросів – 1 рік.